Monday, April 18, 2011

SUCI

SUCI??

Apakah itu suci?

CINTA??

Apakah itu cinta?

Perkaitan antara cinta yang suci dan sesuci cinta…

Bingung…

Tujuan wawa tulis post nie,kerana yakin sekali amat,pasti yang akn membaca dan memahaminya.

Yakinlah pada Tuhan dan kuasanya.Jika telah ditakdirkan dan tersurat di atas sana,pasti berlaku.Air mata ini sudah seperti biasanya mengalir tanpa dijemput.Yang memahaminya pasti merasakan perkara yang sama.

Ada satu perkara ynag satu dunia ini tidak mungkin bakal pernah tahu dan faham.Hanya diriku dan Tuhan.Jodoh,Tuhan yang tentukan,tapi sudah pasti kita perlu berusaha mencarinya.Namun bukan merampas dari insan lain.

CINTA SUCI!!!

Tidak mungkin aku merubah cinta yang suci dan yang sepatutnya indah itu berubah menjadi sesuatu yang hina.Gelap itu akan aku ubah.

YAKINLAH!!!

Tuhan telah menentukannya.

JIJIK!!!

Jijik terhadap diri sendiri,namun terus hanyut dalam kancah bencana cinta.SAKIT!!!MENYAKITKAN!!DISAKITI!!!

Ya Allah,

Kejamkah aku berlaku begini?

Aku semakin jauh darimu ya Tuhan,terus hanyut dibuai mimpi indah rekaan dunia semata.Tanpa jaminan yang pasti.Satu perkara yang pasti hanyalah aku telah banyak melukakan hati insan lain.Aku juga disakiti dan dilukai.

JANJI!!

Ini janjiku,cinta suci itu x mungkin pudar dan pergi menjauh.Tak mungkin aku paksa sesiapa menyayangi dan mencintaiku.Andai biar sampai mata ini tertutup rapat dan x mungkin buka kembali,cinta itu tidak bersemadi bersamaku,aku redha.

KEMBALIKAN!!!

Akan aku kembalikan cinta itu kepada pemilik asalnya.Biarlah masa yang menelan segala kekhilafanku.Lebih baik ambil langkah ini sekarang sebelum terus hanyut,dan terus menjauh hanyut.Ini janjiku.Aku tidak setabahnya dan sebaiknya.

USIA!!!

Muda,masih terlalu muda.Mentah diriku memakan episode hidupku yang putih kini semakin mendung.Dan aku tidak mungkin membiarkannya malap dan gelap tanpa cahaya.

MAAFKAN AKU!!

Minta maaf.Tolonglah maafkan aku.Insan biasa yang baru mengenal erti hidup dan cinta mentah dan hanya dipersiakan.rayuku,maafkan aku..:’(

Andai hati yang telah aku lukai tidak mungkin memberi aku biar secebis cahaya kemaafan,tidak mungkin mampuku paksa.Namun ini rayuku yang terakhir,berilah peluang bagiku utk terus hidup tenang kembali seperti sedia kala.

7 BULAN!!!

7bulan yang aku lalui penuh dengan suka duka,ceria,cinta,kasih sayang,benci,kesesalan,kelukaan,tangisan,dan yang paling penting pengajaran.Cukuplah,tidak mungkin dapat aku tempuhi lagi.Maafkan aku…




Gratisan Musik

No comments:

Post a Comment