Monday, July 11, 2011

KUSUT,HANCUR HATIKU

Dear blog...

aku tfikir nk wat scrapbook,tp smpai skrang x bjaya utk mulakn...
mgkn belum msanya sbb da nk trial..

Blog...
hari ini aku kusut sgt2...
then tringat dkt ko,sbbtu la aku update slepas brapa lama x update..
cra aku lyan ko,sma ja mcm dya layan aku blog...

Blog...
hari nie aku rsa srabut sgt x tntu hala..
wlaupun arinie x skolah..coz cuti peristiwa hari sukan skolah..
mula2 igt nk kuar ngan kwan2...tmasuklah gf aku TEDDY...
tp mlangnya keta x da..

BTW...
its not a big deal for me...
hari nie mula dgn sesuatu yg mmg x bagos iaitu
LETERAN DARIPADA MAK YG SUOH SIDAI KAIN..WAT KEJA UMAH N BLA..BLA..BLA..

then msg PAYONG msok..
bgtau yg result PLKN dah kuar...
aku pon kalot p buka..
but as most of people know..link jue bz mampos..
n smpai post nie published...aku still x taw smada aku dpt or x..

But...
yg aku taw my elin n aina x kena p...
dlm aty aku kta BAHAWA AKU KNA P..
N MY MOM PON DOK SUOH2 P...COZ SHE SAID ITS GONNA BE FUN...
we see how la...

Blog..
PLKN tue satu hal...
lg 1 hal yg mmbuatkan aku down rsa mcm nk mati utk kesekian kalinya..
ialah MY SAYANG...
rmai yg x taw...
da bnyk hari renggang,maybe mggu
msg x eply,
chat x blas,
call x angkt,
ckp pon nak x nak,
last2..ada baw2 yg dya maybe mnt at owg laen...

X KISAH???!!!
bohong la kalo x ksah even spanjang kmi knal..
kmi x pnah n maybe x kn sbot psal couple..
hanya yg tersyg ja yg taw mcner hbungan aku ngan dya
Dya x pnah halang aku bhagia ngan owg laen...
n aku pon x pnah n x nk hlang dya bhagia ngan owg laen..

JELOUS???!!!
mstylarh...
tmbh2 bla pmpuan tue aku knal..
tp x slahkn dya n pmpuan tue..
slah aku..sbb aku ptot bgtau dr dlu lg kat kepala otak aku nie..
aku x ptot suka or ada pwasaan at dya..
WALAUPUN SIKID...

mcner aku lyan ko nie BLOG..
sma ja mcm dya lyan aku..
bla dya nk..dya cri..
bla x nk..boley wat x taw..
n even worst...dya bole wat2 lupa n cover2or blakon
mcm x pnah jd apa2 antra kmi 2...
sdgkn hmpir tiap mggu jmpa dya..
n dya pndai ngelak...

hmpir 2 taun..2 taun hbungan kami menjadi 1 misteri.
on,off..
on,off..

Blog..
tiap kali on,aku rsa mcm aku larh pmpuan pling bhagia lam dunia nie..
n bla off,aku rsa mcm aty aku ancur sgt2..
n menda nie jd bkn 1 kali..bnyk kali..
tp aku ttp bodoh...
x serik jugak...

bla off,aku akn rsa..
mcm aku dipergunakan...dipermainkan..
aku hnya satu persinggahan...

Blog...
mulai hari ni...aku dah jnji pd dri aku..
SUDAH LA..
jgn harapkan apa2...
dan teruskan hidup tanpa dya sbgai seseorang yg prnah jd istimewa dlm dr aku...
n aku kena blajar anggap dya kawan biasa..
n jgn jd bodoh lagi..
mcm apa kmi 2 pnah ckp..kalo ada,ada la..Tuhan dah atur yg terbaik..

Blog...
aku ngaku...
rindu sgt...
rindu sgt2....:'(

i miss his hug,
his smell,
hiss nose,
his eyes,
his lips,
his kiss,
his voice,
his everything...
i miss everything,
every single peace of him...

Blog...
ini adalah kali terakhir aku nanges sbb dya..
aku akn pastikan lpas nie aku x kn nanges lg sbb dya..
sbb lpas nie..dya hanya KAWAN aku...hanya KAWAN..

THANKS N SORRY BLOG...:'(




Gratisan Musik

No comments:

Post a Comment