Tuesday, August 2, 2011

RAMADHAN...time to change???

RAMADHAN pon dah tiba...dan hari ni hari ke-2 puasa.Sejujurnya,aku x da la rsa lapaq sgt or we............tp rsa lteyh..mmg lteyh.tmbah plak dgan klas tmbhan yg habis pkol 4 ptg.bla smpai umah ja,terus tido.

TIME TO CHANGE???
yes,its time to change.bila sampai bulan Ramadhan,yang x baik tue,pakat brubah jadi baek.elok la an...skrang nie..kalo nak tipu orang pon rsa mcm BERDOSA gila ah...
padahal sbelom nie..dah berbakul-bakul tipu org.HAHAH...

tp kalo jahat,x kan la jahat selamanya.istilah SUCI DALAM DEBU tue mgkin akn brubah jadi SUCI SESUCI LEBARAN...heheeeeeeeeee
well...hari pertama puasa dekat skolah hari nie,mcm biasa larh...
budak india dan cina akan minum air MINERAL diorang lam kelas,wlaupon air tue x da la sedap mana pon,tp kalo da dahaga tengah-tengah hari rembang,x kan x tergoda an.Ada la skit,tp percentage dia sikid bebeno la..

HARI ni ada test mengejut,utk ujian 2 subjek PERDAGANGAN.
n bila bulan puasa,tak ley nk buat aktiviti
"PSSS!!!PSSSS!!!WEYH..NO 23 APA???"
AKU TAK KATA BULAN LAEN BOLEY WAT OK...
tp bila bulan puasa nie,rasa mcm nk la jd baek n jujur skid an,berbanding bulan laen.
Dah nma pon bulan utk berubah.bulan yg diberkati Allah.

BANGGA jugak la an,memandangkan aku x bca buku sbelom test...
aku dpt 36/40..
kalo kira GEDEBUK-GEDEBAK...DPT 90% KOD...
hahah...mak kata"x baek menunjuk,nnty Tuhan tarik balik sbb riak"
bkan nk riak,tp kira bangga gak ah..sbb soalan tue soalan SPM 2007..

OK...cukuplah dgn bangga dan riakku ini..
moga2 Tuhan bg aku ketabahan utk tempuh lg 28 ari puasa,bg aku kerajinan utk study,memandangkan TRIAL da x lmbt,12 ary ja lg..n bg aku keimanan.AMIN..

CAW...
i love u..




Gratisan Musik

No comments:

Post a Comment