Tuesday, December 20, 2011

WONG KAM LEE

WONG KAM LEE

dia ternyata bukanlah bf aku,
cina an...agama,bangsa,kepercayaan,keturunan,adat n sgalanya pon beza laa
aku x taw knp..mlm nie aku nk ckp psal dya

kam lee..saya tak pernah lupa kamu
sya taw..kamu kta sy gila krana mengaku awk bf sy
HAHAH
:D

SY rindu sgt sama kamu

kam lee
classmate msa skolah badlishah dlu..3 taun sama2...form 1 smpai form 3
ermm....
dya mmg pandai...x yah dok kata apa ah...mmg pndai gila ah
mkn babi bnyk kod rsanya...sbbtue pndai


science
itulah subjek yg aku lemah sgt dlu
tp dya x pnah ptus asa ajar aku
thanks kam lee
*slalu gak ah tiru dya kalo wat latihan an... :P

ermm...tp pokok cerita ini..bukanlah semua itu..
aku sbenarnya nk crita pasal 1 menda yg kam lee ajar aku..
perkara yg sangat bermakna..
aku akn igt smpai bila2..sbb ianya dah jadi prinsip aku jugak

mcmnie crita dya...
1 hari ckgu sivik kod msok klas..
dya tny sume owg...mcner cara menangani msalah yg ada
yang paling menarik perhatian aku..
jwapan kam lee..
nie jawapan dya


"SAYA MUDAH SAJA,KITA TAK PERLU LA SUSAH2 NK FIKIR MASALAH ITU,MASA AKAN BAWA MASALAH ITU PERGI..TUNGGU MASA ITU PERGI SAJALAH..hehheh"
*dengan dialek cina dya la an ckp..paham2 ah

bila aku dgr ja menda tue..aku sgt impress
dan sbb jwpan dya tue lah aku dah fham..
knp dyalah owg paling bahagia,ceria,lawak,comel,cute,baik hati dlm kelas
bg dya..dya x da mslah

so..sejak dr form 1 aku guna prinsip tue dlm hidup aku..
alhamdullillah...
aku rsa agak tenang ah
kaedah tue buat aku rsa ok..n tak maw fikir n risau pasal mslah...
tp msty ah...cra terbaik dekatkan dri pada tuhan


hmm...aku agak risau ah...rsa diri jauh sgt dr tuhan skunk nie
sapa2 tlonglah bg cara.. :)

thanks.

No comments:

Post a Comment