Monday, April 4, 2011

X TAW LA PA TITLE..hantam kapara

Hye blog ku yang mungkin x secute or x secomel blog2 org laen,tp kau ttp yg tebaek n teristimewa buad aku,sbb ko ja blog yg aku ada,n aku ja ada password ko an blog..
So arinie blogku syg..ko ja g aku ada nk luahkan pwasaan sbb arinie…#%$^%$##$%#^
X pa la..abaikan ja menda karut tue..harinie aku tgerak at nk bka n crita kt ko..sbb aku rsa..ko bnyk membntu aku dan mncegah aku drpd jd gila..wlaupon kbanyakan post yg aku wat..x dipublish…mcm ngek ja kod…
Biaq pi ah..blog aku..ska aty aku ah..sapa yg bca nie..aku anggap ko pon bosan tahap cipan mcm aku jugk..so bca ja la blog an..Masa dok tulis..tulis??taip kod…ha..msa dok taip blog nie..aku mula2 skali dgr lgu fav aku which is LUCKY…
Aku rsa lgu tue special sgt2…sapa yg rpat ngan aku taw la apa mksdnya..tp ternyata aku bukan lesbo nah..
THEN ..aku tiba2 tertekan(terklik)…bkan tertekan yg gila tue la..HAHAH
Aku terklik lgu LET’S JUST FALL IN LOVE AGAIN…
AGAIN?AGAIN??AGAIN???
Ntah la syg..maybe not anymore la syg..
mmg aku muda lg an..
tp mcm serik bin saked kod…
ntah la…tp mmg SIOK la lgu tue..bg pndpt aku lah an
..kowank rsa x..NASEB kowank ah..HAHAH..
so..mmg ksian ah kt blog nie..sbulan lbey x diUPDATE…
wow..mmg hebad ayad aku noh..SKOLAH AKU X AJAQ NAH…hahah..
act..mmg aku ngah …x bwapa nk stabil skunk nie..sbb bnyk menda sgt yg memeningkan n membelengu pkiran aku yg terlampau GENIUS nie an…:P
mcm2 menda yg berlaku..with n without people’s knowledge….
Kalo ak nk crita dr ALIF sampai YA…mampoih ah..bek ang mai jd kembaq siam aku..
Satgi senget dua2…HAHAH
HUH!!!sudah…
X yah bca bnyk2…satgi hampa lena..
Nnty aku update len..thanks la sudi bca..x mau bc pon x pa.. x marah aih…
X DOSA KOD!!!

No comments:

Post a Comment